Rider P525DX s kabinou (bez žac. ústrojí)
Detailní popis produktu
P 525DX s kabinou
Velkokapacitní žací stroj na trávu vybavený vpředu zavěšeným žacím ústrojím a poháněný naftovým motorem poskytuje výtečnou ovladatelnost a produktivitu při práci jak v členitém a úzkém terénu, tak na rozlehlých plochách. Komerční odstupňovaná převodovka zajišťuje dokonalou trakci a stabilitu ve svahu. Velmi kvalitní komponenty zaručují vysokou odolnost, dlouhou životnost a spolehlivý provoz stroje. Díky kompaktní velikosti a vysoké přepravní rychlosti je stroj vhodný jak pro stacionární, tak i mobilní použití pro technickou správu měst a obcí, profesionální údržbu zeleně nebo okolí firem a správních budov. Díky přednímu žacímu ústrojí má obsluha dokonalý přehled o pracovním prostoru, což usnadňuje sečení v blízkosti plotů a zdí, pod keři, lavičkami, atp. Příslušenství, jako např. přepravní lžíce, rotační kartáč, nastavitelná radlice a kabina umožňují využívat stroj v průběhu celého roku. P 525DX je dodáván bez žacího ústrojí a může být vybaven žacím ústrojím Combi 132 nebo 155 cm.
Kabina je chráněna proti vibracím podvozku, tím se podstatně snižují vibrace a hladina hluku. Prostorná kabina má skleněné dveře, přední okno až po střechu a sedadlo Grammer s vysokou opěrkou zad pro zvýšení komfortu řidiče. Stroj má komfortní výbavu, která obsahuje hydraulickou soupravu, LED reflektory, silniční světla, protizávaží, vytápění, maják, atd. Kabinu lze snadno odmontovat, jestliže ji nebudete potřebovat. Ochranný rám (ROPS) je zabudován do konstrukce kabiny.
Kabina je chráněna proti vibracím podvozku, tím se podstatně snižují vibrace a hladina hluku. Prostorná kabina má skleněné dveře, přední okno až po střechu a sedadlo Grammer s vysokou opěrkou zad pro zvýšení komfortu řidiče. Stroj má komfortní výbavu, která obsahuje hydraulickou soupravu, LED reflektory, silniční světla, protizávaží, vytápění, maják, atd. Kabinu lze snadno odmontovat, jestliže ji nebudete potřebovat. Ochranný rám (ROPS) je zabudován do konstrukce kabiny.
Motor |
P 525DX s kabinou (bez žac. ústrojí)
Č. výrobku: 967 98 54‑01
|
Zdroj energie | Nafta |
---|---|
Čistý výkon při přednastavených otáčkách, kW | 17,8 kW |
Výrobce motoru | Kubota |
Název motoru | D1105 |
Zdvihový objem válce | 1 123 cm³ |
Počet válců | 3 |
Chlazení motoru | Kapalinou |
Typ mazání motoru | Tlakové s olejovým filtrem |
Olejový filtr | Ano |
Emise | |
Akumulátor | |
Kapacita akumulátoru, Ah | 62 Ah |
Typ akumulátoru | Olovo-kyselinový |
Celková hmotnost | 14 kg |
Výrobce akumulátoru | Exide |
Žací ústrojí | |
Neposečený kruh, cm | 58 cm |
Šířka sečení, min. | 132 cm |
Šířka sečení, max. | 155 cm |
Výška sečení, min., mm | 30 mm |
Výška sečení, max., mm | 112 mm |
Zapínání žacích nožů | Elektrická spojka |
Rozměry | |
Rozměry pneumatiky, přední | 20x10-10 |
Rozměry pneumatiky, zadní | 20x10-10 |
Rozvor, cm | 106 cm |
Světlá výška od země, mm | 140 mm |
Základní stroj, délka, cm | 226,9 cm |
Základní stroj, šířka, cm | 115,3 cm |
Základní stroj, výška, cm | 200,8 cm |
Hrubá tažná hmotnost
|
100 kg |
Hmotnost (bez řezacího zařízení) | 918 kg |
Hnací systém | |
PTO (Power Take Off) | Mechanický pohon hřídelí |
Typ převodu / náhonu | Hydrostatický |
Výrobce zadní převodovky | Kanzaki |
Pojezd | Ovládaný 2 pedály |
Rychlost dopředu, max. | 19 km/h |
Rychlost dozadu, max. | 9,3 mil/h |
Rychlost dozadu, max. | 15 km/h |
Výrobce přední převodovky | Kanzaki |
Přední převodovka | KTM 23LC |
Zadní převodovka | KTM 23SC |
Vybavení | |
Odpružené sedadlo | Ano |
Typ sedadla | Odpružené, loketní opěrky |
Počítadlo provozních hodin | Digitální |
Materiál sedadla | Vinyl |
Výška opěradla sedadla | Vysoké |
Sklopné sedadlo | Ano |
Typ volantu | Professional |
Parkovací brzda, typ | Disková |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.