Linhai UTV 1100 Diesel
Detailní popis produktu
Špičkový pracovní UTV nejvyšší řady s vyhlášeně spolehlivým japonským dieselovým motorem Kubota a atraktivním designem s LED Matrix světlomety. LINHAI UTV1100 Diesel má všechno, co je třeba pro těžkou profesionální práci: velkou korbu s nosností půl tuny, 800 kg tažné síly, robustní podvozek s pohonem 2x4/4x4, snadné ovládání a vysokou pracovní morálku. K tomu přidejte kvalitní dílenské zpracování a cenu, na kterou konkurence nedokáže reagovat: LINHAI UTV1100 Diesel je jedna z nejatraktivnějších nabídek pro soukromé i profesionální použití na trhu.
Motor Kubota Diesel
Kubota, to je záruka kvality a spolehlivosti. Silný a úsporný japonský tříválcový diesel Kubota D1105 je proslulý svojí spolehlivostí a životností. Díky technologii E-TVCS má motor minimální hlučnost, vysokou účinnost a nízkou spotřebu. Na motor navazuje špičková automatická převodovka kanadské firmy CVTech.
Elektrický posilovač řízení
Posilovač řízení usnadňuje řízení a zvyšuje komfort a bezpečnost jízdy. Díky posilovači je řízení výrazně snažší a ani celodenní práce nebo dlouhá jízda vás neunaví. Posilovač řízení zároveň funguje i jako tlumič nárazů do volantu. Když přední kolo narazí na skrytý kámen, díru nebo pařez, posilovač pohltí většinu energie a náraz vám nevyrazí volant z ruky.
Pohon 4x4 se dvěma diferenciály
Elektricky připojitelný pohon všech kol s uzávěrkami předního i zadního diferenciálu zaručuje vynikající prostupnost terénem. Pouhým stiskem tlačítka můžete zvolit náhon pouze zadních nebo všech čtyř kol, a navíc můžete zapnout uzávěrky obou diferenciálů a tím ještě víc zvýšit trakci.
Nezávisle zavěšená kola
Robustní podvozek s nízkým těžištěm zaručuje skvělou stabilitu a výbornou průchodnost terénem. Všechna kola jsou nezávisle zavěšená a odpružená snadno seřiditelným pérováním. Vysokou obratnost a vynikající ovladatelnost zajišťuje i elektrický posilovač řízení a malý poloměr otáčení.
Velká sklopná korba
Na prostornou ocelovou korbu naložíte všechno, co potřebujete - ani půl tuny není problém. Odklápěcí / odnímatelné zadní čelo včetně postranic umožňují korbu snadno přeměnit na praktické velké plato. Díky plynovým vzpěrám je složení nákladu hračkou.
Ergonomické ovládání
Volant, řadicí páka a všechny ovládací prvky jsou přehledně a ergonomicky uspořádané. Všechno je přesně tam, kde to intuitivně očekáváte, ovládání zcela přirozeně padne do ruky. Práce je snadnější, vaši pozornost při jízdě nic nerozptyluje, řízení máte neustále pod kontrolou.
Výkonné brzdy
Mohutně dimenzované kotoučové brzdy poskytují přesvědčivou brzdnou sílu. Brzdy jsou dobře předvídatelné a spolehlivě zastaví stroj i s těžkým nákladem nebo plně naloženým přívěsem.
Všechny informace přehledně
Přístrojová deska s modře podsvíceným displejem je dobře čitelná, a poskytuje všechny důležité informace. K dispozici máte digitální otáčkoměr, digitální rychloměr, ukazatel počtu najetých km, ukazatel počtu motohodin, indikátor zařazeného pohonu 2WD / 4WD, ukazatel teploty chladící kapaliny, digitální palivoměr, kontrolka neutrálu, dálkových světel, ukazatelů směru, zařazené zpátečky a kontrolka motoru.
Bohatá výbava v ceně
Spolehlivý Linhai UTV1100 Diesel přesvědčuje také velkorysou výbavou již v základní ceně. Ke standardní výbavě patří například elektrický posilovač řízení EPS, extra silný naviják s tažnou silou 4500 lbs, sklopné ochrany nohou, přední nárazník, ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení (oko-čep), lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED Matrix světlomety nebo akustická signalizace zpátečky.
Technické údaje
Motor
Model: | Kubota Diesel D1105-E3B, Made in Japan |
Typ: | 4taktní kapalinou chlazený řadový tříválec |
Objem: | 1124 cm3 |
Vrtání x zdvih: | Ø 78 x 78,4 mm |
Kompresní poměr: | 24:1 |
Výkon: | 24.8 HP |
Točivý moment: | 72 Nm @ 3000 / min |
Chlazení: | kapalinou + elektrický ventilátor |
Pohonný systém
Pohon: | 2x4 / 4x4, elektricky přepínatelný, 2 uzamykatelné diferenciály |
Převodovka: | automatická, CVTech, L/H/N/R se zpátečkou + motorová brzda |
Uzávěrka diferenciálu: | vpředu i vzadu |
Koncový převod: | kardanem |
Podvozek
Zavěšení přední: | nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena |
Zavěšení zadní: | nezávislé (IRS), dvojitá A-ramena |
Pérování přední: | hydraulické tlumiče |
Pérování zadní: | hydraulické tlumiče |
Brzdy přední: | 2x hydraulická kotoučová |
Brzdy zadní: | 2x hydraulická kotoučová |
Parkovací brzda: | ruční |
Pneumatiky přední: | AT26 x 9 - 14 |
Pneumatiky zadní: | AT26 x 11 - 14 |
Rozměry a hmotnosti
Celková délka: | 3110 mm |
Celková šířka: | 1543 mm |
Celková výška: | 1990 mm |
Výška sedadla: | 915 mm |
Světlá výška: | 240 mm |
Rozvor: | 1930 mm |
Hmotnost | 807 kg |
Nosnost korby: | 400 kg |
Tažná síla: | 1932 kg |
Palivová nádrž: | 35 l |
Rozměry korby: | 1420 x 1020 x 290 mm |
Další vlastnosti
Displej: |
Digitální multifunkční displej s funkcemi: otáčkoměr, rychloměr, maximální dosažené otáčky motoru, maximální dosažená rychlost, průměrná rychlost, 2 počítadla denní ujeté vzdálenosti, počítadlo celkově ujeté vzdálenosti, denní počitadlo najetých motohodin, celkové počitadlo najetých motohodin, palivoměr, diagnostický poruchový kód, palubní hodiny |
Výbava
Elektrický posilovač řízení EPS, sklopná korba s vyklápěcím a odnímatelným čelem a postranicemi, extra silný naviják 4 500 lbs, přední ochranný rám, plnohodnotné čelní sklo, ocelové ochranné postranní rámy, 14palcová kola se šestiplátnovými pneumatikami, plastová střecha odolná UV-záření, sklopná ochrana nohou, ochranná klec s certifikací ROPS, tažné zařízení oko-čep, lavicové sedadlo s bezpečnostními pásy, úložná schránka v přístrojové desce, dvojité projektorové světlomety, LED-Matrix světlomety, akustická signalizace zpátečky
Legislativa a schválení
Homologace pro silniční provoz: | ano, T1b, (řidičské oprávnění skupiny B - automobil) |
Registrační značka (SPZ) | v ceně (při přebírání stroje obdržíte čistopis technického průkazu) |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.