Dakr Panter FD2H + RZS70K
Detailní popis produktu
Popis produktu
Pro rok 2014 přicházíme u pohonné jednotky FD-2H s inovací v podobě využití převodovky TUFF TORQ K46 DE, která krom hydrostatické změny rychlosti nabízí i nápravu s diferenciálem a automatickou uzávěrkou, takže je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad, stroj Vás vede v přímém směru jízdy a snadno se s ním manévruje.
Rychlost pojezdu se mění nastavením páky na řidítkách. Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy.
Pohonná jednotka je osazená spolehlivým motorem Briggs&Stratton.
Možnost připojit sedačku a při práci sedět, řada adaptérů pro přestavbu na mulčovač, obraceč a shrabovač, frézu a radlici na sníh, vozík, zametací kartáč, rotavátor a drtič větví.
INOVACE 2015
Do této chvíle jsme u tohoto stroje používali motor Briggs&Stratton 950 Series, protože má obsah motoru 223 ccm a 7,3 HP. Šlo o novou řadu motorů a očekávali jsme, že tato řada bude postupně rozšířena o provedení s litinovou vložkou válce, popřípadě doplněna i o olejový filtr a olejové čerpadlo, podobně jako motory 850 I/C. Bohužel i tři roky po jejich uvedení na trh se tyto motory dělají stále jen v jednom provedení s hliníkovým válcem a bez filtrace oleje a požadovaná změna specifikace není ani ve výhledu firmy Briggs&Stratton. Proto jsme od jejich dalšího používání upustili a nadále osazujeme stroje Panter FD-2 a Panter FD-2H výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 Hp, ale jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.
Parametry sečení:
Max. výkon s FD-2 a Panter RZS: | 3.036 m2/hod |
Max. šířka záběru: | 69 cm |
Talíř: | 3 nože s otočným podběhem s ,kuličkovým ložiskem |
Výška strniště: | volitelná ve 3 výškách 2,5 - 4,5 cm |
Hmotnost adaptéru: | 20 kg |
Možnosti: | sedačka pro roviny a mírné svahy |
Doporučená plocha: | neomezená |
Parametry pohonné jednotky:
Pojezd: | ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad |
Rychlosti: | vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod |
Náprava: | NOVINKA diferenciál s automatickou uzávěrkou + brzda |
Převodovka: | hydrostatická Tuff Torq K46DE |
Další vybavení: | pracovní brzda |
Útlum vibrací motoru: | 4 silentbloky |
Řidítka: | nastavitelná výškově i do stran |
Velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem | |
Vnější obrys kol: | 65 a 68 cm |
Hmotnost jednotky: | 56 kg |
Motor: | 4takt Briggs&,Stratton I/C, 850 Series OHV |
Palivo: | benzin Natural 95 |
Obsah motoru: | 190 cm3 |
Válec: | litinová vložka |
Pracovní otáčky motoru: | 3.060 ot/min |
Celkový max. výkon motoru: | 6,5 HP/4,8 kW |
Výkon motoru při 3.060 ot/min: | 5,0 HP/3,7 kW |
Kroutící moment při 3.060 ot/min: | 11,5 Nm |
Mazání motoru: | tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem |
Systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.