Honda Hybridní sněhová fréza HSM 1380i1 ETD
Detailní popis produktu
Z garáže vyjedete pouze na elektropohon naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládacím pultu stroje tak, aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích.
Nízká hlučnost, ekologicky čistý a úsporný provoz jsou dnes mnohdy předpokladem pro možnost využívání zařízení jako je např. sněhová fréza. Emisní normy dnes platí nejen pro automobily, ale i pro nesilniční pracovní techniku. Honda se tomuto trendu přizpůsobuje hybridní technikou, která je tišší, má o 30% nižší emise výfuku a až o 15% nižší spotřebou paliva než u srovnatelných konkurenčních strojů. Model pod označením HSM1380i1 ETD je druhým největším a nejvýkonnějším "hybridem" v nabídce.
PŘI JÍZDĚ NA ELEKTRIKU NIKOHO NEVZBUDÍTE
Hybridní pohon spočívá v kombinaci spalovacího motoru s elektrickým pojezdem. Motor Honda iGX s přehledem plní poměrně přísnou emisní normu EURO 5, disponuje elektronickou řídící jednotkou s automatickou regulací otáček v závislosti na zvoleném pracovním režimu. Tím, že jeho hlavní zátěží je přímý náhon 80 cm širokého frézovacího mechanizmu, má ohromnou rezervu výkonu na to, aby hravě zvládl zpracovat a odhodit až 83 tun sněhu za hodinu do vzdálenosti až 19 m. Výškově nastavitelný otevřený frézovací mechanizmus s bočními disky ovládaný z panelu obsluhy se přizpůsobí jakýmkoliv výškovým terénním nerovnostem a zakrojí se i do těžkého a zmrzlého sněhu. Do sněhové závěje frézu posouvají pojezdové pásy, které mají vynikající trakční schopnost a výbornou prostupnost terénem, dobře drží stopu při úklidu sněhu ve svahu, nepoškozují povrch a stroj je pořád dostatečně obratný pro to, aby se mohl pohybovat i na méně přístupných a menších místech nebo v blízkosti zaparkovaných automobilů. Rychlost pojezdu jak vpřed, tak i vzad se ovládá pákou na ovládacím panelu naprosto plynule bez výkyvů rychlosti jízdy. Díky unikátní technice fréza disponuje možností otáčení na místě (pásy jdou proti sobě) a pojíždění lze provádět bez nastartovaného motoru – pouze na baterie. Při couvání se frézovací komora zvedne a při jízdě vpřed se automaticky zase vrátí do původní výšky. Z garáže vyjedete pouze na elektropohon naprosto nehlučně a až na místě frézování nastartujete motor otočením klíčku zapalování jako v automobilu. Komfort ovládání je na maximální možné míře pomocí rozměrných ovladačů a tlačítek, přehledně uspořádaných na ovládacím pultu stroje tak, aby bylo možné je obsluhovat i v rukavicích. Pro majitele parkovišť, lyžařských areálů, hotelů, ubytoven, penzionů a jiných firem, kteří potřebují spolehlivě a rychle odklízet velké množství sněhu z velkých ploch nenajdou na trhu lepší a výkonnější stroj. Ovládání je velmi snadné, naprosto fyzicky nenáročné a fréza pracuje samostatně, přesně podle pokynů obsluhy.
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 1760 x 800 x 1340
- Startování: Elektrické
- Šíře: 80
- Typ pojezdové převodovky: 2 servomotory
- Max.kapacita odhozu sněhu (t/hod): 83
- Max.vzdálenost odhozu sněhu (m): 19
- Suchá hmotnost (kg): 234
- Objem palivové nádrže (litrů): 5,7
- Počet rychlostí: Plynulé nastavení rychlosti pojezdu
- Typ podvozku: Pásový
- Garantovaná hlučnost (dB): 104
- Max.provozní doba na nádrž (hod): 2,3
- Ovládání odhozu sněhu: Elektrické
- Světlomet: LED
- Palivoměr: Ano
- Nastavení výšky šneku frézy: Plynulé elektrohydraulické
- Model motoru: iGX 390
- Výkonová kategorie (HP): 13
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.