Honda HSS 1380A ETD

ZDARMAZDARMA 175 990 Kč
Honda HSS 1380A ETD
175 990 Kč 166 990 Kč
Skladem u dodavatele

Šíře záběru: 81 cm

Typ podvozku: pásový

Objem palivové nádrže: 6,1 l

Max kapacita odhozu sněhu: 75 t/hod

Max vzdálenost odhozu sněhu: 17 m

Detailní informace

Detailní popis produktu

Samotný frézovací bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli, schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zvýšil komfort ovládání směru odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí.

Sněhová fréza HSS 1380 TD je skutečný „profík“, který je určen ke každodennímu nasazení v nejtěžších podmínkách a tento model je komfortnější verzí modelu HSS 1380 T s elektrickým startérem motoru. Tomu odpovídá i konstrukce sněžné frézy, která přímo ovlivňuje vlastní odklízecí výkon, spolehlivost, robustnost a hlavně komfort a lehkost obsluhy.

JAKO BULDOZER S ELEKTROSTARTEM, KTERÝ SE SNĚHU NEBOJÍ

Nový frézovací mechanizmus šíře 81 cm se zvětšenou výškou na 55 cm disponuje podávacím šnekem se zvětšeným průměrem na 34 cm, vyrobeným z vysoce pevnostní oceli tak, aby se nikdy nekroutil ani při frézování těžkého nebo zledovatělého sněhu. Břit šneku je vybaven po obvodu kovanými zuby, které pomáhají efektivně rozdrtit i ledovou vrstvu nebo delší dobu uleželý nebo udusaný sníh. Celý mechanizmus je navíc chráněn proti poškození kromě střižných šroubů, navíc elektronickýcm ochranným systémem, který v případě nadměrného přetížení nebo zablokování šneku cizím předmětem vypne motor dříve, než dojde k destrukci převodovky. Samotný bunkr je dostatečně robustní a pevný tak, aby nebyl deformován působením ohromné síly sněhové vrstvy mnohdy převyšující i samotnou výšku frézovacího mechanizmu. Je vyroben z odolné oceli, schopné odolávat i abrazivnímu a chemicky agresivnímu materiálu, který je většinou součástí sněhové vrstvy hlavně v blízkosti silnic a komunikací. Nově tvarovaný komín výhozu s elektrickým ovládáním značně zvýšil komfort ovládání směru odhozu sněhu. Plynulé nastavení výšky frézování je zde samozřejmostí. O pohon se stará profesionální motor Honda řady GX 390 s elektrickým startérem, naladěný do režimu nejvyššího kroutícího momentu a propůjčuje celé fréze dostatečnou rezervu síly. Pojezd je zajištěn hydrostatickou převodovkou, která zajišťuje plynulou regulaci rychlosti jízdy nezávisle na otáčkách motoru. Proto pouze jednou pákou nastavíte rychlost jízdy, aniž byste ovlivnili rychlost otáčení frézovacího šneku. Nový vzor pojezdových pásů zajišťuje fréze lepší trakci, zvýšenou podélnou stabilitu při jízdě po vrstevnici a jsou ovládány tzv. „rajčáky“, neboli „zatáčecími páčkami“, kterými lze ovládat příslušný pás tak, aby fréza zatáčela. Díky možnosti vypnutí pohonu pásů je manipulace s frézou na místě a řízení frézy velmi snadné i při vypnutém motoru (např. při parkování ve stísněné garáži) a vše hravě zvládne i méně tělesně zdatný uživatel. Materiál pojezdových pásů je technická pryž, zesílená kevlarovou textilií tak, aby pásy nepoškodily povrch země, po kterém se stroj pohybuje. Na práci si přitom posvítíte novým výkonným LED světlometem s velikou světelnou účinností.

TECHNICKÉ PARAMETRY
  • Rozměry stroje (L x Š x V) (mm): 1485 x 835 x 1230
  • Startování: Ruční / Elektrické
  • Šíře: 81
  • Typ pojezdové převodovky: HYDROSTATIC Drive
  • Max.kapacita odhozu sněhu (t/hod): 75
  • Max.vzdálenost odhozu sněhu (m): 17
  • Suchá hmotnost (kg): 135
  • Objem palivové nádrže (litrů): 6,1
  • Typ podvozku: Pásový
  • Garantovaná hlučnost (dB): 102
  • Stranové naklápění šneku frézy: Ne
  • Ovládání odhozu sněhu: Elektromechanické
  • Světlomet: LED
  • Palivoměr: Ano
  • Nastavení výšky šneku frézy: Plynulé
  • Model motoru: GX 390 T2
  • Výkonová kategorie (HP): 13

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: