EG 5500
Detailní popis produktu
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů nebo menších svařovacích agregátů, ale někdy i přístroje s citlivou elektronikou. Tato robustní a odolná, ale velmi citlivá "rámovka" EG 5500 má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Velká nádrž na 24 litrů paliva plně postačuje na pokrytí chodu po dobu více než jedné pracovní směny.
POPIS PRODUKTU
Elektrocentrála EG 5500: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu D-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu s objemnou palivovou nádrží na 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.
OPRAVDOVÝ SILÁK NA STAVBU I DO KANCELÁŘE
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem nebo jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V), 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
TECHNICKÉ PARAMETRY
- Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A)
- 82
- Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)
- 681 x 530 x 571
- Startování
- Ruční
- Elektrický výstup
- 230V / 50Hz
- Maximální výkon (VA)
- 5500
- Technologie regulace el.výstupu
- D-AVR
- Stejnosměrný výstup
- -
- Objem palivové nádrže (litrů)
- 24
- Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)
- 8,2
- Model motoru
- Honda GX 390
- Suchá hmotnost (kg)
- 82,5
- Třída krytí
- IP 23
- Garantovaná hladina hluku - dB(A)
- 97
- Systém zapalování
- Digitální CDI s proměnným předstihem
- Vrtání a zdvih (mm)
- 88 x 64
- Typ elektrocentrály
- Jednofázový
- Chlazení
- Nucené vzduchem
- Jmenovitý proud (A)
- 21,7
- Jmenovitá frekvence (Hz)
- 50
- Jmenovité napětí (V)
- 230
- Jmenovitý výkon (VA)
- 5000
- Zdvihový objem (cm3)
- 389
- Objem olejové náplně (litrů)
- 1,1
- Typ motoru
- 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
- Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)
- 3000
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.