MS 362 C-M benzínová pila

Skladem u dodavatele
Značka: STIHL
ZDARMAZDARMA
vyrp11 8727STIHL MS 362 C M 1
27 090 Kč
Skladem u dodavatele
Délka lišty cm 40
Zdvihový objem cm³ 59
Výkon kW 3,5
Hmotnost kg 1) 5,6

Detailní informace

Detailní popis produktu

Řetězová benzínová pila STIHL MS 362 C-M je velmi vhodná pro práci ve středně silných porostech. Dlouhodobý systém vzduchového filtru s HD2 filtrem pro velmi dobrou účinnost filtru, M-Tronic pro stále optimální výkon motoru.

Benzínová pila STIHL MS 362 C-M, řezná délka 40 cm, s inteligentním řízením motoru M-Tronic

Řetězová benzínová pila STIHL MS 362 C-M je velmi vhodná pro práci ve středně silných porostech. Dlouhodobý systém vzduchového filtru s HD2 filtrem pro velmi dobrou účinnost filtru, M-Tronic pro stále optimální výkon motoru.

Moderní silná, 3,5kW, benzínová motorová pila s motorem 2-MIX a inteligentním řízením motoru M-Tronic. Toto řešení umožňuje až o 20% nižší spotřebu paliva a redukci výfukových plynů až o 70% ve srovnání se stejně výkonnými dvoutaktními motory STIHL bez technologie 2-MIX. Vhodná pro univerzální profesionální nasazení ve středně silných porostech.

  • Lišta 40 cm, řetěz s roztečí 3/8" RS, 1,6 mm, 60 článků

STIHL M-Tronic (M)

Plně elektronická regulace okamžiku zážehu a dávkování paliva. Řízení motoru STIHL M-Tronic (M) zajišťuje v každém provozním stavu stále optimální výkon motoru, konstantní maximální otáčky a velmi dobré vlastnosti při zrychlení. Ruční nastavení karburátoru zcela odpadá.

Technická data

Délka lišty cm 40
Zdvihový objem cm³ 59
Výkon kW 3,5
Hmotnost kg 1) 5,6
Hmotnost na jednotku výkonu kg/kW 1,6
Hladina akustického tlaku dB(A) 2) 106
Hladina akustického výkonu dB(A) 2) 117
Hodnota vibrací vlevo m/s2 3) 3,5
Hodnota vibrací vpravo m/s2 3) 3,5
Dělení řetězu 3/8 "
Objem palivové nádrže l 0,60
Otáčky při maximálním výkonu ot./min 10.000
Typ řetězu STIHL Oilomatic Rapid Super (RS)

1) Bez paliva, lišty a řetězu 
2) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2,5 dB(A) 
3) K-Faktor podle RL 2006/42/EG = 2 m/s²

Sériová výbava

STIHL M-Tronic (M)

Plně elektronická regulace okamžiku zážehu a dávkování paliva. Řízení motoru STIHL M-Tronic (M) zajišťuje v každém provozním stavu stále optimální výkon motoru, konstantní maximální otáčky a velmi dobré vlastnosti při zrychlení. Ruční nastavení karburátoru zcela odpadá.

Dekompresní ventil

Dekompresní ventil vypouští při startování část stlačené směsi z válce. Tím se významně sníží potřebná tažná síla na startovacím lanku. To odlehčuje obsluhu a je chráněn celý startovací systém motorového nářadí.

ElastoStart

Následkem kompresního tlaku vznikají při nahazování spalovacích motorů trhavé sílové špičky, které zatěžují svaly a klouby. Tlumící prvek ve speciální startovací rukojeti ElastoStart akumuluje v závislosti na průběhu komprese střídavě sílu a opět ji uvolňuje. Díky tomu je startování stejnoměrné bez trhavých silových špiček.

Zařízení pro napínání řetězu umístěné na boku

Napínací šroub se ovládá zboku skrz kryt řetězky. To zabraňuje kontaktu pokožky s ostrým pilovým řetězem a hroty ozubeného dorazu.

Olejové čerpadlo s možností regulace množství

Dovoluje přesné dávkování oleje v závislosti na potřebě. Označení E zaručuje v každém případě dostatečné množství oleje. Profesionálové dávkují jemněji. Je možné snížení dodávaného oleje až o 50%.

Uzávěr nádržky pro otvírání/uzavírání bez použití

Patentované speciální uzávěry pro palivovou a olejovou nádrž. Nádrže, kterými je vybaveno motorové nářadí se dají rychle, bez použití velké síly a bez nářadí otevírat a opět uzavírat.

Dlouhodobý systém filtrace vzduchu

Nasátý vzduch je setrvačníkem uveden do rotace. Odstředivou silou jsou větší a těžší částečky nečistot odločeny ke stěně skříně a vyneseny ven ze stroje přes žebra válce. Prostřednictvím předřadného odlučovacího kanálu je tak do vzduchového filtru přiváděn vzduch neobsahující téměř žádné částečky nečistoty.

Filtr HD2

Nově vyvinutý filtr HD2 s filtračním materiálem z polyethylénu má až o 70% jemnější póry než dosavadní polyamidové filtry a proto dokáže zachytit velmi jemný prach. Filtrační materiál odpuzuje také vodu a olej, proto se velmi dobře čistí. Filtrační patrona je demontovatelná bez použití nářadí pouze pootočením filtru o 1/4 otáčky rukou.

STIHL 2-MIX

Ekonomický STIHL 2-MIX motor s technologií kanálů 1-in-4 má vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček. Řetězová pila ušetří až 20% paliva ve srovnání s konvenčním dvoutaktním motorem STIHL bez 2-MIX technologie. Emise z výfuku jsou nižší až o 50%.

Antivibrační systém

Silné vibrace v místě upevnění rukojetí motorového nářadí mohou při dlouhodobém používání vést k problémům s prokrvováním rukou a paží. STIHL proto vyvinul vysoce kvalitní antivibrační systém. U motorového nářadí s antivibračním systémem jsou v místě upevnění rukojetí vibrace, které vytváří motor a pracovní nástroj, významně snížené.

Kombipáčka

M-Tronic rozezná elektronicky studený a teplý start. Prostřednictvím kombipáčky je tak nastavována pouze jedna startovací pozice. Nemusíte ověřovat okamžitý provozní stav motoru a máte ihned k dispozici plný výkon i bezprostředně po provedeném studeném startu.KompenzátorZoom

Kompenzátor

Kompenzátor STIHL, regulační systém v karburátoru, se stará o to, že i přes stoupající znečištění vzduchového filtru zůstává výkon motoru, kvalita výfukových zplodin a spotřeba paliva po delší dobu téměř konstantní. Teprve když dojde k citelnému poklesu výkonu, musí se vyčistit vzduchový filtr. Tak je možné pracovat velmi dlouho bez údržby.

Matice krytu řetězky jištěné proti ztrátě

Eliminace ztráty matic při výměně řezné garnitury. Přesná pozice matic vůči šroubům při montáži krytu řetězky. MS 261 je prvním modelem pily STIHL vybaveným tímto vylepšením.

Systém mazání řetězu Ematic

STIHL Ematic-System se skládá z vodící lišty Ematic, pilového řetězu Oilomatic a olejového čerpadla k regulaci množství nebo snížení dopravovaného množství. Díky speciální konstrukci lišty a řetězu se dostane každá kapka řetězového oleje tam, kde je jí zapotřebí k mazání. Spotřeba oleje se tak může snížit až o 50%.

Technika čtyř kanálů STIHL

Čtyři přepouštěcí kanály uvedou směs paliva a vzduchu před zapálením do vířivého pohybu. Tak se palivo optimálně spálí a zvýší se výrazně účinnost motoru. Výsledek: menší spotřeba a vysoký točivý moment v širokém rozsahu otáček.

Ohřívání karburátoru teplým vzduchem

Na pily STIHL s předehřevem karburátoru je i ve studeném ročním období spolehnutí: V zimním nastavení obtéká karburátor předehřátý nasávaný vzduch . Tím se zabrání jeho zamrznutí. Pro přepnutí z letního na zimní provoz stačí jednoduchý pohyb ruky.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola